YDELSER

At drive virksomhed stiller ledelsen store krav, som kan være svære at overskue.
En virksomhed vil have mange stigende administrations opgaver, som blandt andet kan bestå af; Moms, lønkørsel, budget håndtering eller blot planlægning med krav fra kunder/leverandører. Vores kernekompetencer består i, at hjælpe din virksomhed så du kan koncentrere dig om virksomhedens forventninger/mål.

BOGFØRING

Vi kan yde assistance med bogføring, samt udarbejde dit momsregnskab.

BUDGET

Vi kan hjælpe med udarbejdelse af budgetter, som kan være behjælpelig med at få opfyldt dine mål.

LØN OG ADMINISTRATION

Vi kan være behjælpelige med lønadministration for din virksomhed, samt sørge for at deadlines ved moms, A-skat mm. overholdes.

REGNSKAB

Vi tilbyder assistance med opstilling og udarbejdelse af årsrapporter, som er produktet offentligheden kan se.

REVISION

Vi kan udarbejde dit årsregnskab/årsrapport i form af revision eller assistance med opstilling dermed erklære, at regnskabet giver et retvisende billede som forstås at tal mm. er virkelighed.

RÅDGIVNING

Vi tilbyder rådgivning med kvalitet og troværdighed. Vi kan blandt andet hjælpe dig med, opstart af virksomhed, stiftelse af selskab, generationsskifte, omdannelse til selskab, privat økonomi m.m.

SKAT

Vi hjælper med opgørelse af skattepligtig indkomst, selskabsselvangivelser, samt personlige selvangivelser. Udover dette tilbyder vi assistance med skatterådgivning samt hjælp ved skattesager m.m.